Regisztrációs Adó Ügyintézés 2 óra alatt

                                      

                                                          Regisztrációs Adó Ügyintézés Online (+VPID szám igénylés):  8000Ft 

                                                                                       “Legyen az ország bármely részén!”

   
 A regisztrációs adó ügyintézéséhez szükséges okmányok:
  1. Adás-vételi szerződés, mely kétnyelvű (egyik magyar),
  2. Külföldi számla (ha a jármű cégtől vásárolt),
  3. Külföldi forgalmi engedély
  4. Jármű műszaki adatlap (Nemzeti Közlekedési Hatóság által kiállítva)
  5. VPID szám (VPID szám a vámhivatal által kiadott azonosítószám, amely a regisztrációs adó befizetéséhez/ügyintézéséhez elengedhetetlen. Amennyiben szeretné, megigényeljük Önnek.)
 Szükséges okmányok a megbízó részéről
  • Cég esetében: cégkivonat, aláírási címpéldány (aláírás minta) meghatalmazás
  • Magánszemély esetében: személyi igazolvány, lakcím kártya, adóigazolvány, meghatalmazás

 Regisztrációs Adó igénylés folyamata

A gépjármű behozatala után első lépésként – mielőtt a vámhivatal elé kerül a forgalomba helyezendő gépjármű regisztrációs adó megfizetéséhez – el kell vinni a Nemzeti Közlekedés Hatósághoz, ahol megvizsgálják a gépjárművet és kiállítanak egy határozatot arról, hogy Magyarország területén forgalomba helyezhető a gépjármű és megállapítják a környezetvédelmi besorolást. A Nemzeti Közlekedés Hatóság által kiállított határozat elengedhetetlen a regisztrációs adó ügyintézéshez! Miután a birtokában van a fent említett összes dokumentum, legyen az ország bármely részén, online lebonyolítjuk Önnek a Regisztrációs Adó Ügyintézést és 2 óra alatt megküldjük Önnek a határozatot. A határozatban szereplő regisztrációs adó összeget átutalással és befizetéssel is rendezheti a NAV regisztrációs adó bevételi számlára 15 napon belül. 

 
Autó Galéria Kft.
2119 Pécel Pesti út 19.
Telefon: +36 -70/773-0522

E-mail: info@auto-galeria.hu